Kungsan

Tja tja!
I helgen hade jag besök av min bästis Ellen från Skåne. På lördagen gick vi till Kungsträdgården, tittade på körsbärsblommor och åt på Max innan vi shoppade i Gallerian. Det var mysigt!
 
VAD SOM HÄNDER PÅ BLOGGEN I VECKAN!
Jag vet att det har varit tarvlig uppdatering här senaste tiden, men det händer liksom inte så mycket i mitt liv.
Och nu kommer det antagligen att förvärras eftersom vår internetrouter är helt död. Vi får se när vi kommer iväg att köpa en ny/laga den, men tills dess kan jag använda en sladd, så jag är inte helt utan Wi-Fi. Men sladden är mycket svår att dra fram, så jag ser när jag får tid att göra det.
När jag får tid och tillgång till sladden under veckan ska jag se till att portionera ut bilder från andra grejer jag och Ellen gjorde under helgen.
Så i nuläget vet jag faktiskt inte hur uppdateringen kommer bli de närmaste veckorna. Men håll ut!
Kram, Saga

Kommentera här: