FREDAG

 
 
Halloj!
Jag är mycket ledsen över att erkänna att jag haft en bloggpaus sen i oktober. Det känns sådär. Men jag har haft så SJUKT mycket att göra under det här halvåret med slutbetyg i nian, kompisar och mycket annat. Tyvärr har jag inte hunnit blogga även om jag hade velat. Men nu är jag tillbaka och ska förhoppningsvis kunna blogga i alla fall två gånger i veckan.
 
Påskhelgen har börjat! Jag fick ledigt igår, torsdag efter en halvdag i skolan med stort, stort historiaprov innan lunch och en fin påskavslutning efter lunch. Sedan packade familjen in oss i bilen och körde mot landet. Vi hade redan påskpyntat med typ Nordens största påskris i uterummet, så påskstämningen infann sig direkt. Idag har jag bakat fina cupcakes med gul frosting till påskbordet imorgon, hjälpt till att ta ut utemöblerna och sedan gick jag en promenad och hittade TUSSILAGOS! Jag blev så glad  =)
Jag hoppas att ni har en fin påsk, om ni nu firar, annars hoppas jag ni har en bra fredag!
/Kram Saga

Kommentera här: